Buah Hati :)

"1st Contest Dari xcyber : Pose Depan Cermin"



aku sbnrnyer ta pnah na join mner2 contest nie . nie pn kwn aku tag nme aku . aku pn trylh , kalo ta , mner pnah aku pndang , ckit pn aku ta pndg contest mengontest nie ( belagak na gilerr! ) . kalo ade mnerr2 manusia yg menyelongkar blog anak kak limah nie , n tibe2 lak an korg tertarik smpi terpikat na join . haaa , kt cnie gua bg link tuan rumah yg bt ini contest . picit-picit sini .

ok , sesudahnyer aku menyertai contest nie , mestilah aku na ltk picture aku an ?? yeaahh ! ta sbr aku na tnjuk zaman kegemilangan gemok aku . ( aku msh kekal dgn kejujuran an ? ) . ok ini dia !





teruja kott mke aku msuk tenet n blog :) . heheh ! 
na twu aku yg ner 1 ? sila cari sendiri ! tamo ?? ceh ! PEMALAS !
yg selendang ogheng ( orange ) . :) 

4 alien aku tag :





babai ! semoga menang :) .






✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...