Buah Hati :)

Exam mengejut :)

ok :) , arini aku na bgthu satu benda best yg baru berlaku td ! errff :(
 encik lecterur msuk dan berkata2 dgn sgt megah " arinie saya bt kuis dan kuis dlm bahasa inggeris , tajuk nie saya ta ajar lg . " . 

 YES ! aku mmg ske dgn cre lecturer tersebot menyampaikan perkataan dgn indah sekali . huh !
aku marah nie . aku kalo marah , aku na org blanjer aku cappucino dr starbuck ;) .. wahh ! sedap2 !
so , aku dgn kawan2 yg berlainan negeri ( kelantan , perlis , selangor ) pun berlari ke bilik untuk ambil buku dan mencari segala maklumat tersembunyi .

dan dgn YES ! kali kedua , aku sempat bt smpi soalan yg ke 4 shj :) . hebat an aku ? sumenyer ade 5 soalan . tp, ke empat2 soalan tue pn bknnyer sume btol .. kah !kah ! kah ! . aku men tibai jer yg mner . kalo nmpk perkataan tue hampir2 sme , aku pn dgn yakinnyer .. " haa , nie lh jwpnnyer ! jom kita salin . " . hehe :) .

so , aku bg peringatan  kt sape2 yg bakal masuk IPTA mahupn IPTS , bacalah buku sebelum msuk kelas . aku pn plg sengal skali , encik lecterur dh bgthu rupenyer  mggu lpas . aku jer yg ta dgr , sebok ltk headphone kt telinga . budak cerdik dan terlebih pandai mmg mcm begitu .

SO , AMALKANLAH YANG BAIK , LARIKAN DIRI DARI KEJAHATAN ( aku lh tue .. hehe ;) . sye jujoq ok ) .

* geget kuku sambil usap bulu kucing :)
 
 
✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...