Buah Hati :)

RUMAH SAKIT ~

assalamualaikum to all readers ;) ,

arnie sye ingin berrcerita pasal hospital ataupn dalam indonesia dipggl RUMAH SAKIT donggg :) . okey finee , saya akan bgthu rahsia terbsar sye . sye keturunan indonesia ( hek .. hek .. ) . 

asal diam ?? ok ! korg malu an ?? fdgvkjhguy ! starbuck cept :( .  ok2 serius :) . sye ta malu jadi keturunan indonesia kerana sye juga keturunan arab dr afghanistan :) . mesti korg na aku bsar an perkataan arab tue an ? hehe :) . aku twu dh . cme , aku mls jer ( perasannyer ko nie syura ..) ...

walaupn aku keturunan arab . tp, aku ta nmpk sgt mcm muka2 arab . but , my kazen2 , nampklh mke dorg ( knp ak ta nmpk yer ? genetik indon kuat sgt kott , ) . * sedapkan hati ok :( * .

eh2 ! . sye citer bnda len yer ?? sori2 k makcik2 , pakcik2 . * jgn dorg ckp , kite bakor ! kite bakorr jerr ! * . stop it syura ! ok , hari nie sye g hospital sbb dh semggu lbh sye skit kt bahagian pinggang belah kanan . org rmi ckp , kwn2 akulh org rmi 2 .. terutamanyer .. kelantan dan perlis . , aku berkemungkinan ade eppendix ! waarrgghh ! aku takot ahh ! ( aicecece .. takot konon :) . pirraahh ) . tp, yg wat aku malu n jth standard dpan doktor ialah , aku bkn kne appendix , tp aku kne kencing kotorr . :( . 

haaa ??? korg na aku bsarkan ?? ta pyhlh .. kalo boleh aku na kecilkan jer . tp aku jujoq orgnyer . bgus ann aku nie ?? :) .

doktor yg bakal jadi kacak pas melihat aku pn bg lh ubat kt aku n die pn ckplh ,, blaa .. blaa ..blaa .. aku dh ta fokus kt die , sbb aku dh ngantok sgtt . agak2 kalo aku nguap dpn die time die ngah bebel . aku kne ape agaknyer ?? cer tekaa .. cer tekaa ... hehhe ..

ok , bye2 ! jgelh kesihatan diri anda :) . tamo jd kuat minum air manis mcm sye . tp, sye dh manis n comel . ooppss ! btol ta sengaja terpuji :) . 







     ini rupe cik syura b4 g rumah sakit :)
epi jerr .
assalamualaikum :)

*ngah cari kutu kucing sambil dgr lagu

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...