Buah Hati :)

PHOTOGRAPHER :)

ASSALAMUALAIKUM :)

hari ni aku tamo ckp panjang . aku juz na luahkan ape yg dh lme terpendam dlm hati aku .
aku actually ade minat jd PHOTOGRAPHER  . yes !
mmg kebanyakan org akan ANNOYING  dgn gelagat aku t . u want to know why ?
aku akn bgthu . mgkn aku BERCLICK2 dgn poyonyer :) .
mgkn aku sentiasa bwk jer " DIMANA ADA AKU , DISITU ADA KAMERA " .
hebt an kamera 2 ? ikot jer aku kt mner2 . YES sekali lg !
aku mmg giler kamera . bilalah aku na dpt DSLR ? DLSR ?.
ceh ! berangan na ade kamera ! tp, nama kamera sebot pn ta btol .
aku mmg  mcm nie . pnah kazen aku tnyer .

kazen kejam : wei , mamak edi pki motor jenama ape ? * SENGIH2

aku yg comel : alaa .. ape 2 ? haa .. kriss :) . * mmg yakin aku btol !

kazen kejam : hahahaha ! kambing kau ! motor yg mamak edi pki 2 , motor LC ! * ktawa na menggiler . smpi aku rse mcm na kejatuhan kemaruahan aku .

sjak dari tue , aku dh ckp awl2 kt kazen2 aku . 
jgn tnyer pape pasl kete or motor kt aku . aku mmg ta twu . * jujoq an aku ?
mesti korg ta twu ape mamak edi tue an ?
mamak 2 mksd bg PAKCIK .  edi lak nme die :) .

ok , kt cni aku sertakan gambr2 yg aku tgkp .
aku ta hebat mer pn . but , i try . kau ade ker ! 

aku LAPAR  .

HIS MINE  .

my NIECE . * call her kakak :).

my NIECE . * ADIK :) .

KAKAK angkat :)  .

ni haa family aku :) .

puas dah ? ok , smpi cni jer k ? penat tangan aku :( .

assalamualaikum :) 


✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...