Buah Hati :)

RINDU DENGAN KAKAK AKU :)

assalamualaikum :)

arinie aku na citer pasl kakak sepupu aku yg sgt vouge n sporting hbs !
kami mmg sgtt rapat dr kcil lg .
bergambr pn mesti sme2 :)
bt ape2 pn mesti sme2 :) * TAMO PK LAIN YER
mksud aku mcm kemas dpur ker ? lap pinggan ker ? ape2 jerlh :)
serius aku rindukan kakak aku nie !
dgn dia jerlh aku bole luah n msuk jer .
kalo aku ade mslh , dielh org pertme yg twu .
tp, ntah mcm ner .
ade slh fhm n KETERSALAHAN ANGGAP  .
kami suda tidak rapat mcm dulu .

mgkn kami tak kan rapat mcm dulu :( .
sedihnyer !

= mcm ner aku na berbaik dgn KAKAK  aku ?

YA ALLAH , BANTULAH AKU YANG LEMAH INI :( .
HANYA ENGKAU YANG MEMAHAMI AKU .
HAMBAMU INI MEMERLUKAN BANTUANMU :( .

aku cuba tidak untuk mengaibkan sesiapapun .
aku jge semuanyer .
ini jer mampu aku luahkan .
bantulah aku ..................

kami sentiasa bersma :) .

MISS HER :( .
assalamualaikum :) .


✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

2 ulasan:

S_a_E_r_A berkata...

dia da g mn..??
tp try la call..tnay kabar dia..:)
insyllah nnt lebt la tu hati dai.:)

*cik syu* berkata...

ade blaja kt KTT . hehe :) . die dh bce pasl die kt blog nie . skang dh ok . alhamdulillah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...