Buah Hati :)

Day 9 :)

assalamualaikum :)


 warrgghh ! panasnyer kelantan nie ... dh ta tahan aku ! rase mcm nak berkubang jer kt dlm lumpor dgn kerbau kerbau hak milik persendirian . air kat hostel nie pn kdg2 ade , kdg2 xde . bila bangun pepagi jer , gerenti dh dengar suara suara budak junior mengeluh tak mandi lg . arrgghh ! * smbung balik lah tido . itu lah aktiviti aku tiap tiap hari .tapi hari ni ialah Day 9 . so, yg kt atas tu bukan cerita dia . aku nak citer bnda lain . soalannyer :


 apa perasaan anda pada hari ini .


1) RIMAS dengan keadaan sekeliling .
2) TENSION dengar suara budak junior yang mengeluh pasl air xde ( mcmlh xpnah duk asrama ) .
3) TAK BOLEH  basuh baju yang dh diperam selama ..... -_-" .


kbaii !

 

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

3 ulasan:

KAMIHIDUP berkata...

biar takde elektrik, jangan takde air. cik syu, kalau boleh tulisan bagi warna terang. baru jelas. :)

EZAN IDMA berkata...

air takde tu perkare biase hehe

Alisya berkata...

sabor2...

alisya tag anda di sini:
http://wardahalisya.blogspot.com/2011/07/jom-kita-join-bloglist-cik-nanie.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...