Buah Hati :)

Day 8 :)

assalamualaikum :)



hai ! hari ini aku tibe tibe terjerumus dengan doodle2 ni . jadi aku mahu cuba dengan sedaya upayanya . heheh !* kalo menjadi lah . sila jangan tergelak secara tibe tibe , terkutuk secara tiba tiba mahupun tertekan X secara marathon . heheheh ! malu malu !







mner tangan ? aarrgghh ! abaikan . asalkan korg bce entry aku .



dialog .


aku : hye minah ! sehat ker ? lama dh tak jumpe an ? kucing awak saiz XL  sehat ??

minah : sume ok . * nak xnk jer jwb .

aku : yeke ? nanti dtglh umah aku tau , ade bt majlis mewah2 ckitt . * dgn perasaan yg luhur ikhlas sekli .

minah : huh ! tgk ah ! .

aku : alaaa ... ni yg aku tak suke ni .



haaaa ! hari ini kite akan perbincngkan soalan .


pergaduhan paling teruk pernah anda alami .


aku tidak suka dengan gaduh gaduh ni . serius aku akan jd lemah . aku akan tidak bermaya untuk bergurau senda . sbb aku sentiasa terfikir pasl ape yg membuatkan kwn aku tak puas hati dgn aku . haiishh ! rimas rimas ! cukuplah aku bgthu yg aku penah alaminya , tp, aku malas nak citer . benda dh lepas . skang pn hubungan kami ok jer . hehhe :) .

  

p/s :  aku tak pandai lukis doodle ! boleh sape sape bg idea website ape yg boleh lukis doodle ?


✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...