Buah Hati :)

Mencabar Kedaraan Betoll !

assalamualaikum semua bebeh :)



hmmm . aku buzy sgt hari nii . tak tawu dh nak ckp mcm ner  -_-" . haaa , aku nak citer kat korg 1 kejadian yang telah membuatkan aku & kwn kwn terjebak . serius aku mmg takpuas hatii . tapi xpe , aku student yang baik, so akanciter dgn ayat yang baik jelah * encik, bagi sye MKK yg lebih tggi dr KL TOWER tau ? . skang aku akan citer kt korg . 


ptg td aku ade klas akaun. so aku dh bersemangat habis smpi sggp aku tgglkn kwn kwn aku demi nak g klas akaun untuk jumpe dgn abg lecturer . ehhh ! ehh ! silapsilap! g kelas akaun .mulot ! mcm puaka ! ok ok , kite truskan gosiip panas kite . mmg syok ahh blaja akaun an walaupn aku buatbuat serba memahami antara nombor & aku  .
mmg encik lecturer tuu ajar 1/3kilometer 2jam . bapak lajuuuu aohhhh (!) . mata pongg dh jeling menjeling nombor dgn belagaknya . pastu tibe tibe die nak buat kuiz .aku pongg , i'm sori ! i'm sori ! ehhh ! ehh !silap lagi !  YA ALLAH !  YA ALLAH ! haaa, yang tu aku nak sebott . heheh :) . dalam 15minit kuiz berjalan ,tibetibe die tnyer . sape yang ta faham ?? ta fhm agkt tangan . aku pongg dgn secara sukarelawan nya agktlh tangan . 



tetibe tanpa sungai mahupongg banjirr . die marah aku sbb ta agkt tangan awal awal & die ckp yg die tnyer dari awalawal lagi sebelum kuiz . YA ALLAH ! YA ALLAH ! ( what the hell ok ). kehkehkeh ! bila mse die tnyer ?? die trus jer laju mcm 1/3 kilometer 2jam & ta tnyer lagsg .pastu marah aku . errgghhh ! 



mmg mencabar kedaraan aku ! hmm . xpelah .perkara biasa berlaku kat kolej @ univ . apeape ajelah . 


 kbaii !



✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

4 ulasan:

Lazytard berkata...

nice blog!!!sgt biru

looking for people to follow my blog,I would love to follow yours

KAMIHIDUP berkata...

sabar jelah, heee. wah dah ada 111 followers, cantik no tu. :)

*cik syu* berkata...

kamihidup : haah .alhamdulillah :)syukur dh rmi yg sudi bce blog nie ..

..cik gugu.. berkata...

gugu tak reti nk pakai eye liner la.. nk pakai mcm cik syu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...