Buah Hati :)

'sedap tak dinner korang malam ini?'








assalamualaikum semua :)


 sehat ker sume kat umah tuu ? aku kat hostel nii . sangatsangat bosan ta twu nak cakap tahap brape dh . ok ! aku de join segmen CIK SHIEMA SUFIAN . kalo korg nak twu . letak racun kat nama tu ( mksdnyer klik ok ) .


haishh ! tak sabor ler tuu nak twu ape dinner aku an ?? hari nie tepat pada pkul 8.35 malam, bersamaan hari sabtu malam ahad . aku makan nasi air :) . cer teka nasi air terkenal kat mner ??  aku bg clue ok . 


 hai cik mek molek !


 kelantan lah bebehb bebeh ku :) . sedap tau ! nanti dtg kelantan , jangan lpe rse merase & kita boleh berjumpa untk buat rancangan jalan jalan cri makan sambil tengok jejaka kelantan yg gantang gantang ! hahahha . 


kbaii !


 p/s : datng kelantan jangan lupe cntct .aku sedia berjumpa anda :) .


✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

2 ulasan:

Shiema Sufian berkata...

ouhhhh, shiema baru tawu. sedap eh?

*cik syu* berkata...

sedap tau shiema .. cubelah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...