Buah Hati :)

July Give Away:kau sahabat kau teman by Hana,syafa dan kak yana





nak join klik gambar 3 gadis tersebut :)


salam . aku join contest lagi . insyaallah menang kott * kesat hingus kat boxer * . GA ni mmg best ! kite kene citer pasl kawan baik . kawan baik ? ermm . aku cek jap . huhuhu .


syarat-syarat penyertaan :


1. korang mesti follow blog HANA , SYAFA , YANA

2. contest ini adalah terbuka untuk sesiapa saja yang berminat dan hanya untuk perempuan..

3. buat satu entry bertajuk July Give Away:Kau Sahabat Kau Teman by Hana,syafa dan kak yana

4. copy banner kat atas letak dekat entry anda.  

5. ceritakan tentang sahabat baik anda . gambar anda dengan sahabat anda atau gambar sahabat anda itu saja wajib diletakkan.

6. ceritakan tentang sahabat anda contoh: perangai dorang,fizikal dorang 

7. ceritakan dugaan apa yang anda pernah tempuh sama sama

8.  ceritakan pengalaman paling manis anda dengan sahabat anda.

9. wajib copy syarat-syarat ini dan copy senarai sponser.

10. wajib tagkan contest ini dekat kawan-kawan anda sekurang-kurangnya 2orang (diorang mesti tahu    tentang contest ni)


11. lepas dah buat entry tinggalkan link dekat komen dekat post ini


Kami jugak akan menyediakan hadiah-hadiah yang menarik antaranya:-



  •  contact lens (untuk 2 orang)
  •  baju couple untuk best friend
  •  earfone cartoon(korang boleh pilih)
  • shawl
  • pashmina
  • dan sebagainya kami akan bagitahu di pertengahan contest ini


dan senarai sponsor-sponsor kami


http://fazuniquecollection.blogspot.com/

http://diamdiamjatuhcinta.blogspot.com/

http://www.facebook.com/lovelylilefashion

http://hanalifegood.blogspot.com/


Pemenang akan dipilih secara random dengan hasil nukilan yang menarik.Jom sertai contest kami ;) !

Thank you :)











haa . aku dah nak mule brcerita ni . aku blaja kt kolej teknologi darul naim ( kelantan kaya dgn makanan yg murah ) . hehhe . aku kenal dorg berdua ni kat kolej ni lah . aku akan perkenalkan mereka mereka ni . yg kecil tu nama dia salwani , tapi aku panggil die kak wani . umo dia 22 tahun . tahun depan kawenlh ( jelesnyer ) . kak wani ni orang kelantan . tapi kelantan die tak pekat tau . die pndi ckp luar . hauahuahau ! mase mule2 aku kenal die . kak wani ni mmg sombong giler ! aku ajak borak pon , xnk . sombong minah ni ( aku ckp dlm hati ) .


pastu lame lame aku tak putus asa , aku tegur jugak . sbb aku kesian tgk die sorang sorang . sahabat kan indah ? pas aku dh try tekel die , yarrgghh ! akak ni baik rupenyer .. hehe ! sejak dari tu , kami mmg rapat sgt . aku tak boleh g mner2 tanpa dia . 


yang sorang lagi tu pulak , yg sme tggi dgn aku tu . nama dia siti nur atikah . die org perlis . umo die bawah aku . 19 tahun . die pon pndi ckp lua , kalo ckp perlis , dengan sesama kaum die jerlh . die ni baik sgt . jenis ikot jer ckp kite . aku an lebih tua dari dia , tp die panggil aku syura jer . sbb mse mule2 knal , aku lupe na bgthu umo aku kat die . last last melekatlh smpi skang .. persahabatan tak kira umo kan ?? 


bila kami kelamkabut , mule lah kua bahasa masing masing . hahahaha ! ade satu kes , aku sakit perot . aku ckp kat kak wani yg aku na g tandas jap .


aku : akak , syura na g toilet jap ( kelamkabut amek baldi ) .
kak wani : hoo , tubiklah ( cakap sambil tak pandg aku pon ) .
aku : alaaa .. akak ni , ckplh lua . syura tak fhm . 


hahahaha ! kelakar sgt time tuu . tak dpt aku nak nyatakan mcm ner muke aku dgn kelamkabut na berak + dengan keliru dgn budaya bahasa . hahahahah . tapi sang sume tu tinggal kenangan . huhuhu . sedih nyer .. ade student baru & rampas ikha dan kak wani dari aku . warrgghh ! meleleh airmata aku . skang aku sorang sorang . pegi klas sorang sorang . makan pon sorang sorang . aku selalu tengok kak wani dan ikha dari jauh jer . tak pelah . asalkan dorang pnah jadi kawan aku . aku akan simpan kenangan ni sampai bila bila . 


ucapan untuk kak wani

tahun depan akak dah nak kawen an ? jge perangai elok elok , tamo mcm budak budak dah . rajin solat untk keharmonian umah tgga t . kalo akak jempiut syura , t syura dtg ok akak ? i love u always bebeh :) .


ucapan untuk ikha

ikha budak baik :) . jaga diri baik baik . kalo ade rmi laki tgur dan ngorat ikha , hati hati . peilih mner yg baik untuk ikha . love u bebeh :) .

cuci mta jap . nama saya shiro , sye mmg suke mcm ni . seksi an ?

my kucing :) . abaikan bantal busk wrna ijau tu .huhu .


na tag :
 
 
aku mmg suke tag budak dua orang ni . hehe :) join yer adik adik @ akak akak :)
 


kbaii !

 


✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...