Buah Hati :)

Day 7 :)

assalamualaikum bebeh bebeh :)



hai ! berjumpa lagi kita di segmen Day Menge Day ! hahahah ! men bantai jer aku buat segmen menyegmen ni . korg ta rinduu aku ker ? yelaaa , dh beberapa dekadd aku dh ta update belog an ? so , mmg btol lah korang ta rindu ? it's ok . kalo aku buat GA , tamo join k ? * mati aku ! rmi anon singgah blog aku t , pastu mesto trafik aku naik . hahahaha ! .


ok ok , kite serius ok . hari ni ialah hari ke tujuh aku join benda ni . so ataupun jadi , soalan pada hari ini ialah .
3 perangai baik anda ?


hmmm . aku tengok soalan die pn trus jer rasa berbelah bahagi jer nak melontarkan segala kebaikan aku kat dlm blog ni, dan aku yakin ! pembaca pembaca blog aku pun akan terus tekan X apabila saja melihat tajuknya . haisshh ! jadi , dengan perasaan bangga + membuak buak hendak beritahu kepada pembaca pembaca semua . 



yang aku tidak layak mengkategorikan aku ni mcm ner , aku ni cantik gilerr , aku lah pilihan makcik makcik luar sana . tidak ! aku tidak layak berkata apa apa . yang pastinya , aku berbangga dengan diri aku sendiri itu sudah cukup . tak perlu nak nak buat press conference iaitu " 3 perangai baik aku ialah , aku iikot ckap mama * padahal mak suh g kdai pn mengeluh jer . aku tak menjawab bila mak aku bebel * dalam hati ? sape twu an ? . aku ..... ikot korang lah nak isi ape . huhuhu :) .


jadilah yang pendiam tp , dlm hati penuh kebaikan :) .


p / s : manusia ni mcm mcm jenis . errkk ! lari tajuk lak .



kbaii !

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...