Buah Hati :)

AKU NI MACAM MANE ORANGNYER ?

assalamualaikum :)

hari ni kita sume akan berkenalan ttg diri aku . bukan pasal INTANPAYUNG  aku ! itu aku sorg jer yang kenal pn tape . hahahah ! aku pn kdg2 ta pasti pasl diri aku * caner tu yer ? * . bukan aku sakit or ape . mksd aku kdg2 aku ta pasti aku ni mcm ner orgnyer , sbb aku cpt berubah ! haaa , kene berjaga2 dgn cepat berubah ok !
jangan slh sgka dgn perkataan berubah . aku bukan jenis , depan INTANPAYUNG ,aku akan jadi baik mcm orang alim ulamak . bukan2 ! aku seimbang . kcualilah , ade manusia yang m'buat aku tertekan . secara auto nyer , aku akan berubah apabila dgn dia . mcm dl aku baik sgtt dgn dia . tp, die bt mslh kt aku . so, akan jd garang , jarang borak dgn dia n mcm xde mood ah dgn dia . yes ! itu jnis aku .

nak twu lg aku ni mcm ner ? yeaahh ! mari kita sedut2 di bwh !

+ SANGAT AKTIF & DINAMIK .
  * aktif !! ceh ! akitif lh sgtt . aku akui aku mmg ta aktif . na bukti ?? yarrgghh ! aku citerkan . mcm kt kolej yg skang , mmg lgsg xde sukan bola tampar . aku mmg sukakan sgtt2 bola tampar . aku mmg ta pandg sukan lain . bola jaring ?? aku ta pandang ! * ceh ! padahal ko ta pndi main . trus trang suda.. 

+CEPAT BERTINDAK BUAT KEPUTUSAN , TAPI CEPAT MENYESAL .
 * ini sgt22 btol ! aku mmg jnis mcm ini .

+SANGAT MENARIK DAN PANDAI MENJAGA DIRI .
 * menarik tue ... erkkk ! t aku tnyer INTANPAYUNG aku yer .. :) .jge diri lak .. aku rse 50/50 jer kott .. * see ! tuan pnyer bdn pn ta twu . caner nie ?? .

+PUNYA DAYA MENTAL YANG SGTT KUAT .
 * aku ta fhm ape mksd bnda nie .

+SUKA DIBERI PERHATIAN .
 * yg ini mmg btol ! yaeeehh ! mmg ta dinafikan lg . ta cye ?? sudahlh .. korg g tnyer ex2 aku yg sblm nie . knp dorg tgglkn aku .. hahaha * kantoiii ...

+BERKAWAN & PANDAI MENYELESAIKAN MSLH ORG 
+SGT BERANI & TIADA PERASAAN TAKUT 
+SUKA PERKARA YG MENCBR , PENGASIH , PENYANYANG ,SOPAN SANTUN & PEMURAH 
 * erkkkkk ? ( ta terkata ) 

+EMOSI CEPAT TERUSIK 
+CUBA KAWAL PERASAAN
+KECENDERUNGAN BERSIFAT PEDENDAM * terutama kpd lelaki.
+GERAK HATI YG SGT KUAT * aku dpt rse kalo INTANPAYUNG  aku tipu aku .
+BERPENYAKIT DISEKITAR KEPALA DAN DADA
+SGT CEMBURU DAN TERLALU CEMBURU .
 * semua nya btol !


yaaah ! inilah diri aku yg sbenar . kalo korg dh knal aku, twulh aku mcm ner . ade yg ckp aku bek . ade yg ckp aku belagak n mcm2 lah . tp, i dont care pn , hahaha ! * speaking hbs aku . 

tp, yang penting .

AKU TAK GANGGU HIDUP ORANG LAIN , ORANG LAIN JANGAN GANGGU IDUP AKU !
BABAI !

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

1 ulasan:

*cik syu* berkata...

hahahaha !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...