Buah Hati :)

GO GENTING BERSAMA ENCIK INTANPAYUNG :)


assalamualaikum semua dan salam sejahtera kpd sume BLOGGER-BLOGGER di luar sana :) .


ewwaahh ! semenjak dua menjak nie ayat aku asyk klasik masik jer .knp ehh ?? tape2 , kite truskan tipu muslihat * agenda  kite untuk mlm ini . yeeahh ! seperti yg aku plankan ! aku akan bt entry pasl go genting .. wahhh .. sononyer g genting an ? sape ta sonok ?? ceh !! pirrahhh ! ko ta sonok sbb g sorg2 . hahaha ! ok , tamo ngejek dh .


aku g genting sbb my INTANPAYUNG bg hadiah bezday . actually die na bg hadiah henpon . aku xnk , sbb aku pk yg aku msh ade henpon. kalo die bg aku hp lg , die nak aku kol n msj sape ?? bangla blakang umah aku ?? truutt... one message received . " aiyyooo ... awak sedang apa ?" .. errkk ? btol ker ayat bangla tu ? ahh bantai jerlh . asalkan aku ade jalan citer . yer dak ??


kami grak dr umah dlmkul 9 pg . bas go genting grak pkul 9 setengah ta slh aku . aku lupelah ... aku nie kalo dgn INTANPAYUNG , mmg aku lpe sume benda . mcm aku nampak die jer . aicecece .. nak ckp cinta itu buta lah tu . nerder2 ! aku msuk jer dlm bas tu , wahhh .. rminyer org n tempat pn dh pnuh . tggl tempt yg kt blakang skali .. yg boleh bt aku fening ! i hate duk blakang skali! aku pn dh pandang muke INTANPAYUNG  dgn masan skali . die pjuk2 aku ... aku pn mengalah lah . haaa .. kan aku dh ckp .. cinta itu buta . die pujuk jer , aku dh tgkp air liur dh. ehh silap2 ! tgkp leleh .. huhuhu :).


seterusnyer gambr yg akan menceritakan sumenyer . jgn kuar sblm ta tgk gmbr !! aku wat kredit kad kt buntot korg ang . 



  aku pandang luar sbb aku dh mule fening . SBNRNYE KALO PANDANG LUAR BOLEH LG PENING . adehh ~



semangat btol die tgkp gmbr . nie aku terpakse senyum , pale aku dh fening gilerr .. dielh yg sebok posing sne sni .


 poyo an ? * iloveu abg :)
kami men game nie mse mule2 smpi . aku na men game yg manje2 dgn die dl . game nie aku ta twu nme die per . alaa..yg duk kayuh2 kt tasik tu . haa .. romantik an ? 

aku : abg , mner tasiknyer ????
abg :ni haa, kt sebelah abg .... syg pandg mner tu . cnilah .. payah btol bela org buta nie .


( ok tipu ! ) .






time ni sejuk sgtt . aku malas na tgkp gmbr benda alah nie . tp, buah hati suh .


aku twu aku gemmookk . cik abg tetap syyg gue . hahaha :) .


haaa , dh ckup an ?? ta ckup lg ?? tade2 ! g cri gambr sendiri .. yeeahh ! aku akui , mmg sgtt seronok :) . ta terkata lh .. terima ksih kpd intanpayung sye sbb bg hadiah yg ta terhingga kt sye * tepuk tangan tepuktangan . iloveu baby !
* saya cintakan awak sampai akhir hayat sye .. sje nak kcilkan . mata cik abg sepet , biar die bce dgn mata yg lg sepet . yaarghhh hhahahaa ! jahat giler ! 

kbaii !

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

4 ulasan:

nur hawa berkata...

waahhh..besh nye...jelez kite..uhuukk...pape p0n..tahniah..ahaha..smoge k0rg hepy oweys cm time ni laa..ske aq tngk..:)

*cik syu* berkata...

heheh :) . best g genting . pegilah dgn encik abg ble free . sonok tau ... hehe ! moga2 kami kekal , insyaallah :) .

nur hawa berkata...

encik abg sy susa na free..uhuukkk...

*cik syu* berkata...

tape2 .. pelan2 yer syg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...