Buah Hati :)

SHOPPING & MELONGOK DEPAN LAPPY

assalamualaikum sume :)

sehat ? dh makan ? dah mandi ? * soalan ini untk aku * . hahahah ! ari ni aku bosan sgt dodok umah . ta tahu nak kata mcm ner tahap kebosanan aku ni . yg pastinyer aku bosan sgtt2 ! kalo bolee terbang , aku terbang g maner2 , tp, aku bersyukur ape yg dh sedia ade kt aku . sume legkp .. * idung bulat , pp bulatt , sume bulat lh ! ta twu na ckp dh . 


td aku tgk WANITA HARI INI  . adelh die citer pasl baju tok budak budak . cantik lak aku tgk .. pastu die ade bg die pnyer link blog .. haa sepak sini . selepas aku lihat lihat & sepak terajang sume baju baju ... boleh lah tahannn .. td aku tgk kt tb , cantik . smpi kt blog , bese jerr . mgkn kene tgk depan depan & beli terus baru cantik kott ..



macam macam ade jual kt sini . ade baju tidur * kain lembut ? kasar ? separa kasar & lembut pn ade :) . hehhe ! memandai jer aku ... jubah g masjid pn ade tok kanak kanak . tudung tuk kanak kanak pn ade . jnis yang sarung pnyer . xde pengeras die pn . xdelh budak budak zaman skang rimas sgtt , mcm anak buah aku ..


 anak buah : umi , kakak rase rambut kakak cantiklh .. bolee kakak bukak tudung ??


cthnyer di atas .. ini baru anak buah aku . kalo anak aku , mmg aku kurung dlm toilet 3 hari 3 mlm . buatlh ko kenduri dlm toilet dgn CIK TAN * setan * . mgkn cara mengajar aku sgt2 kasar . kene ajar dr kecil . pastu aku pn jwb soalan anak buah aku ..

 aku : kalo nak kene halau dari rumah umi , jgnlh pakai tudung. * automatik die diam . hahahah ! sonok2  aku kenekan dia . trus dia men dgn kwn2 skul die . time tu kt tempt tusyen die . hahahahha ! sonok2 !


 haaa .. aku dh lari tajuk nie .. sila rendahkan kpala anda & lihat ke bawah . sakit leher ?? pduli ke aku ?? huhu




 
cantik & tggi kan rumah ni ? ini boleh jd tempt honeyymoon ni . sambil shopping bolee lihat lihat & tinjau tinjau tempt holiday bakal suami isteri :) . na twu tmpt ni kt ner ?? ni haa dia ... 
                                                     




The venue is Sentosa Villa, Taiping


 sonoknyer bulan madu kt bilik mcm ni . ta bangun 3 hari 3 mlm aku dgn laki aku . hahahah ! 


 eh adik , jgn lompatlompat ats katil . itu katil akak & abg akak honeymoon t . :) 


 na tahu lebih lanjut pasl villa ni ?



 kbaiii !

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...