Buah Hati :)

KALAU AKU DAPAT ENGKAU ! AKU BAKAR ENGKAU !

ASSALAMUALAIKUM SUME :)



 hari ni aku memang sangat sangat marah ! aku geramm sangat sangat . aku rase mcm aku dah ta bolee senyum dah . sakit sungguh hati aku skang ni . aku rase skang ni naa puaskan hati aku dgn bakar lelaki tuu , ta patot pggl lelaki aku rse . panggil SI BANGANG ! . mesti korag pelik pehal minah nie marah marah . aku akan citer kat korang & jadikan ia satu pengajaran . jangan jadikan amalan . kalo korg jadikan amalan , ta patot guna nama islam lah korg ni .


aku ade kakak , kakak aku mengajar skul agama , & tadi aku dapat twu kakak aku citer . ade ustazah tempat kakak aku ngajar buat hal . aku gune nama ustazah tu sbgai anun jer lh k ? anun ni ade 5 orang anak , yang sulung 15 tahun , pempuan . yang len aku ta twu . anun ni dh dua kali kawen . kwen pertama , kwen lari . kwen yang kdua , aku ta twu . dan yang skang ni kwen yg ketiga . haa ! kwen yang ketiga ni lah aku na citer .

anun kwen dgn laki yg ketiga ni semata mata na kua dari umah mak dia . mgkn die ta tahan dgn kerenah mak die * mak ko jgk bodoh ! . dan tadi kakak aku citer si anun ni dah lame ta dtg skul untuk mengajar & anak die , die dh xnk jge . die suh ustazah yang len jgekan anak die . tapi yang peliknyer , si anun nie nak ank die yang sulung & anak no dua sahaja ! * aku twu korg ta faham lg .


rupa rupanya anak die yang sulung tu dah kene rogol sebyk 11 kali dgn bapak tiri die . suami si anun nie lh . dan aku bwu dapat twu tadi , si anun ni tgh mencari anak die yang dua orang tu , tapi ta jmpe jmpe , sbb family aku dh amek anak die & sorok an anak die . jgn bg anun ni jmpe . korg twu ta knp anun ni na sgt sgt anak die yang dua org ni ? sbb laki anun ni dh penah suruh anun buat dgn anak die yang sulung * mcm lesbian lah . buat depan depan si laki bangang tu !


yang pasal kene rogol 11 kali tu , si anak yang sulung dah ngadu kt anun ni * mak budak tu lah . tapi , mak die buat ta twu jer . aku rase mak die mmg PEMPUAN PALING BODOH ! BANGANG ! sume adelah ! .


geram betollh aku . skang ni budak dua orang ni akan dibawa ke balai polis ampang & akan pegi hospital untuk di check .



korg nampk benda nii ? inilah aku akan bg kt lelaki yang buat anak korng mcm tu . jgn cabar aku :) .



tak pun aku amek racun ular , aku msak gulai & letak racun tu dlm gulai & bagi laki tu makan .jgn cabar aku :)



P/S :

LELAKI, TOLONG KUATKAN DAN MANTAPKAN AGAMA ANDA . TOLONG LINDUNGI WANITA . WANITA AKAN IKUT CAKAP KORANG KALO KORAG TEGUR SECARA BAIK BAIK . TAPI KALAU IKOT BENDA YANG JAHAT , MACAM BESE , AKU AKAN BAKAR KORANG . JANGAN CABAR AKU :)

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...