Buah Hati :)

KALAU SAYA DAPAT RM 300 .


assalamualaikum semua & selamat maghrib :)

sejak bermenjak menjak nie , aku aktif betoii jon GA GA  ni . aku ta twulah pehal aku aktiff dgn benda alah nie . tapi hadiah nyer lumayan woo ! dengan tuan pnyer blog ni color die purple pulak . tu yang buatkan aku berjoget joget na join GA ni . 




jikalau aku dapat rm 300 . ape aku na buat yer ?? ok , disini aku lemparkan segala yang penah aku terfikir .

1. aku selalu dgr mak aku mngeluh duit ta ckup na g haji . aku msh blaja kat kolej & aku rase mcm idup aku ta berguna walaupn aku msih blaja & masih jadi tanggungan mak & ayah aku . aku akan ckup puas hati kalau dapat beri rm 100 kat mak & ayah aku . 

2. aku ade impian dengan adik bradik aku , iaitu akak akak aku . kami plan untuk membuka kedai aksesori untuk kanak kanak & remaja . wrna kdai tuu , pink & purple .

 3. aku akan berbangga dgn diri sendiri kerana berjaya dapat duit sendiri dengan buat entry ini . * kalo menang GA nilah . kerana buat julung pertama kalinyer aku tidak meminta duit belanje kpd mak & ayah aku . * mudah mudahan :)



jikalau korang korang na join , sila lempang lempang kat sini

di tag :




kbaii ! 



✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...