Buah Hati :)

SELAMAT HARI IBU :)

ASSALAMUALAIKUM :)


warrgghh ! lelame gilerr ta berupdate ! rindu btol kt anda semua .hahaha .skema hbis aku . hurrmm . rinie aku na citer pasl hari ubi ! eh silap!! hari ibu :) . sbnrnyer aku ta ucap lg kt mama aku .. sje na test die tnyer aku ke ta . hahaha ! opkos mama aku tnyer . ibu mnerlh ta tnyer anak die . " adik ta ucap pn lg kt mama .. " . aicececehh .. ayat na sayu jer mama den nie .. hahaha ! aku pn ckplh .. " sbrlh sygg .. ta boleh ucap kalo tade hadiah babykuu " . mama pn senyap n senyum jer . eleeh2! terujalh tua anak die na bg hadiah ..
huhu :) . aku pn ta twu na bg ape . mama nie demand ckitt .. amboii kutuk mak sendiri er cik syura :) . nerder2 ...


dan hari ini jugak ialah hari bezday INTANPAYUNG aku dgn hari ibu . aiisshh ! ckp jerlh yg aku nie mmg ade jodoh dgn INTANPAYUNG . hahahah .. aku lempang jgk ko nie syura oii ..
aku plan na gerak g seksyen 9 , tgk2 kdai tudung ker , baju ker .. ner twu ade yg berkenan.. aku rompak jer . encik INTANPAYUNG mmg aku ta dpt na bg ape2 pn . hurmm .. sedihnyer ta dpt bg pape ..... yela , tade duit an . bknnyer keje .. blaja lg . adehhh ~ 


aku cadang na bg lambat ckitt hadiah kt die ..xpelah lambat2 , asalkn ade yg na diberi kt buah hati . yeeaahh ! ermm ..apelg yer ?? haaa .. ucapan ..

ok2 , testing2 :) . 


kepada datin siti raidah bt haji ahmad :)
saya mengucapkan kepada awk selamat hari ibu . ampunkan segala salah silap sye .sye byk silap kt awk . selalu bangun lewat , biar awk buat keje sorg2 , menyapu sorg2 , bile sye bngun tido , sye hnya tahu trus g dapur . ampunkan anakmu yg masih remaja nie . sye sentuasa doakan kebahagian awak di dunia dan akhirat . awaklah ibu sye yg tercinta !! 
I LOVE U MAMA !

 alololo .. mcm mle2 kenal jer *-* 



byk yg aku nak ckp lg , tp, aku takot aku meleleh t . 
kbaii :)

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...