Buah Hati :)

RAMBUT AKU GUGUR ?? BYKNYERRR !

assalamualaikum :)


wahhh ! selama berhari2 aku ta BERupdate . baru hari nie aku kua citer * yeeahhh ! bangga2 ! . setelah berfikir2 , bergurau senda dgn otak aku . aku pn dtph 1 idea * nmpk an aku berusaha ? huhuhu . dr semlm lg kakak aku mengadu yg rambut die dh berkurang . bkn berkurang ape . cme bahagian depan mcm dh kurang . dl lebat jerrr . die asyk tnyer aku , pehal rambut die jd mcm nie ? aku lglh ta twu ! hahaha ! ok2 :) , kite serius eh ?amboi , garang btol pembaca2 aku nie * ade ker ? .aku pn check it out kt abg google . then mestilh jmpe an .


tp, aku bkn cri sbb rambut die gugur . aku cri penawar rinduuuu..padamuuu...seorang.... hahaha ! ok2..lek2 luu.. aku cri penwar na lebatkan rambut balik . haaa .. aku ade jmpe 1 n aku ter tnyer2 .. boleh ker nie ? aku ta puas hati * mmg jnis ta puas hati memanjang . aku tnyer mak aku .

n mama aku ckp .. 

" kalo dh masuk ayat al-quran , btollh tue .. insyaallah jadi . kne yakin kt DIA :) " .


aku pn ckp kt kakak aku n die pn buatlh ape yg aku suruh .


STEP 1 : makan nasi dl .


STEP 2 : basuh tangan pas hbs makan . basuh bersih2 tau !! tamo ade kt sambal2 cili kt celah2 kuku tue ! geliii aku :/ .


STEP 3 : air yang korg basuh tangan td , kn msh ade air kt tangan an ? korg sapu kt kepala . mcm usaplh kt kpale korg tue . buat 3 kali smbil selawat 3 kali jgk . 


STEP 4 : buat selalu dan buat selepas makan jer ! 




then , kalo korg na rambut korg lambat putih . fhm ta ? lambat beruban lah .. korg pkilh minyak rambut kelapa, dr kecik lg korg kene amalkan . sbnrnyer an .. kalo kite na nmpk muda ker . lambat kedut ker . kulit putih melopak ker . ape2 jerlah .. kene amalkan dari kecil sbnrnyer .. bile kite dh bsar mahupun * ewwaahh ! ayat format spm :) dh tua t ,bwu nmpk kesannyer :) . 


dh bce n mahu try ? buat lekok yer .. jgn smpi rambut rosak sudah . :)

BABAI !






✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...