Buah Hati :)

Mr iZzo 1st GiveAway free T-Shirt

assalamualaikum sume & selamat petang !

wahhh ! sonok betol aku sejak akhir akhir ni . cer teka ?? cer tekaa ? * mcm bese . soalan tok aku jer . hahaha!
ok fine . tamo maghogh maghogh dehh ! td aku berlari berkejaran .... ewwaahh ! aku nmpklh satu blog . haa ! die ade bt giveaway weyy ! gua ckp sama luuu ... kalo na join , letak racun kat sini . dh letak dh ? ok kejp lg matilh tuan blog tu .. hahha ! tamo tamo ... kejp lg korg nampaklh tuan blog tu :) . peace !




 dan tuan blog minta sape sape yang mengejoinkan diri , sila komen blog dia . wahhh ! aku mmg suka komen mengomen ni . ok pertama skali adik yg manis ni na komen . abg punya blog ade 3 column . sesaklh bang .. adik manis tgk pun sempit jee mata ni * konon na ckp mata bulatt lah tu .. malu3 ! .abg buat 2 column pn ok :) .  muuah muuah * sbgai pembakar semangat , jgn pk lain ok . kehkehkeh ! .

  
 haa .. tu jelh yg sye rase patot dikomen kan :) . kalo dh jadi 2 column , bwu best na blogwalking * alaaa syura .. ko na komen org .. blog ko ta tgk lg .. ! arrgghh ! pduli ape aku . ok , selamat berjaya abg !




✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

3 ulasan:

Shiema Sufian berkata...

template baru :) nice :) mudah loading :)

*cik syu* berkata...

heheh :) haah dalingg , sblm nie beratt jer .. skang dh ok ckitt :)

Unknown berkata...

salam..tahniah anda menang giveaway ni..(^^,)

tolong send :

1) nama yg anda nak letak depan tshirt

2) url blog anda

3) alamat sy nk send tshit ni

tq~ (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...