Buah Hati :)

HILANG SUDAH KEPENATAN & KERESAHAN AKU .

assalamualaikum orang kampung ! syura ! bising twu ta ?? ok aku senyap .


amboi amboi amboi , lme menyepi lgsg tamo tegur aku an ? aku tgk shoutbox aku sonyap jo ! alaa syura , kalo ko ta bt entry ,sape na pandg blog ko . ok aku sedihh : / . tapi tidak mengapa ! *pehal ko ni syura ?


wahhh ! ape cer korang sume hari ni ?? sejak memenjak ni , aku hepi sangat & macam bese , ade sedih jgk . alaa syura , kitaorg xnk dgr sedihh ko . ok fine ! aku akan citer yang hepi hepi sampai korang ta bolee tido malam . haaa .. takot ?? * mcm bese ayat aku .. ade nenek kesah ?? erkk ?


tadi aku pegi persandingan belah lelaki kat rembau . kakak aku kawen beb ! best tau kwen nie . aku pun ta sabar na rase nikmat kawen * hikhikhik ! . ok tamo lh menjerit  kat sini . kite terjah !


 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .



 cikit cikit na maghogh ! grr ! buat kedit kad kat buntut ang !


  
yeaahh ! ini dia pengantinnyer :) 


 
ini pengantin no 2 lak * aicecece , nampak dh gatal ko syura :)


 maner encik intanpayung ni ?? ta sabor na kwen nih ! haishh :) * still dgn kegatalan an ? tamo tekejut k ?



 pok kepak kepokpok kepak kepokk ! ewwaah ! mcm ayam berkokok jer bunyi kompang ko .

selamat pengantin baru buat puan siti izatul shereen & ikman razali . semoga berbahagia kehendaknyer * padahal ta twu na ckp ape , aicece :)

sorilah tiada gambar family , sbb ini guna kamera henpon miskin jer . ta gne kamera mewah . sabor yer , kalo na sye gne kamera mewah , silalah lempang lempang sye pnyer adverlets bebeh :) .
kbaii !
 


✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...