Buah Hati :)

1st Giveaway from Mizayusof.com


assalamualaikum semua & kepada rakan rakan blogger sekalian :)





 wahh ! makin lama , makin banyak pulak aku join GA ni & aku makin aktiff dengan berblogging sejak bermenjak ni . mungkin sbb aku sperti kehilangan kasih sayang * mulelah kau na buat touching touching lak kat sini , xdenyer tuan pnyer GA ni na simpati kat ko . ewwahh ewwahh !


 sebab sebab aku na join GA ni adalah kerana , blog tuan yang menganjurkan contest ni , sangat sangat simple . aku dari dulu na buat border kat tajuk tajuk untuk sidebar aku . mmg ta jadi pun . pastu aku tngok die pnyer , wahhhh ! ringkas waa ckp sama luu .
 aku ta twu hadiahnyer ape . tapi aku semngat na join ! na join bolee klik sini .

 aku na tag sume orang yang bce blog ta seberapa aku nii :)



✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...