Buah Hati :)

Day 1 :)

assalamualaikum semua bloggers :)



hari nie tibetibe hati aku tergerak menggunakan mesin untuk mengikuti kejadah kejadah day 1 @ day 2 ni . jadi aku hari ni agak tidak berkeje keras untuk melakukan benda day 1 , day 2 ni . tapiiii ! aku na bgthu jugak lagu ape yang aku dengar pada hari ini . 



hari ni bermulalah hari kegagahan aku untuk melangkah ke alam remaja * dh baligh . bukan ! bukan ! sbnrnyer aku g dftar kolej akt kelantan . jauh an ? xpe , aku na berdikari supya aku boleh jauh dr mak aku . still dgn kejujuran an aku ? twu lah anak pempuan T_T . jadi untuk menyejukkan malahan menyenangkan hati aku untuk pegi berperang dgn result yang bakal membuatkan aku buta separuh .

jadi aku pun dengar lah lagu lagu seperti ----->  zikir - zikir * T_T . hey ! aku tak malu ok . cme aku terpk , bwu skang lah kau nak dgr zikir - zikir an ?? * tolak kepala sendiri * . aku dh ckp , aku ni mudah lupe tuhan . sbb itu tuhan hadiahkan kite kwn kwn :) , untuk mengingat sesama sendri .  tamo baca zikir ?? lempang nak ? lempang ? huh ! 



mood : tengah dengar zikir - zikir * ta mrh diri sendiri dah . hehhe

gambar ta boleh upload * na marah sape yer ?

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

4 ulasan:

misskawaii berkata...

huhuhu. same ! tak leh upload gamba. celcom problem. pfft~

*cik syu* berkata...

2lah ... geram geram !

KAMIHIDUP berkata...

sabar jela.

*cik syu* berkata...

dh sabar bebeh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...