Buah Hati :)

"Giveaway 1k"

assalamualaikum bebeh bebeh sume :)








errgghh ! giler kencang bila aku tengok die punyer tajuk tuu ! mahu tak mati + parkinson setengah bulan tengok die punyer tajuk . huissh ! buka jer laptop trus na cakar cakar muke roomate sebelah katil nii * saya anak solehah T_T .  yeeaah ! setelah aku mentelaah kesemua information information yang terlibat , aku pun memberi mesej kpd ....


 otak --> badan chubby --> tangan separa gelap --> keyboard laptop .


 yeaahh ! tekan tekan keyboard smpi xde rupe laptop & bina ayat 500 patah perkataan ! kalo xde patah perkataan , nanti tuan GA xnk bagi markah ! tumpahkan segala idea bukit kepong nak serang komunis , matematik tambahan ! ahhh ghasak ahh mcm ni punyer kreatif ayat aku . asalkan kreatif . kan ? kan ? kan ?



 aku tak kesah menang ke tidak . yang pasti aku sertai benda benda mcm ni * rajin an sye tuan GA ?


 kbaii !



p/s : saya cirit birit lah . mungkin makan sambal tempoyak . mgkn perot nak lamb chop kot . hehe . peace !


✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

5 ulasan:

Azhafizah[フィザ] berkata...

ohh man..fiza tergelak tak tido malam bace entry ni..thanks for join it..entry pass!i'll put your name in list ^__^
gudluck syu

*cik syu* berkata...

heheh ! tq fiza :)

diana berkata...

hehhe..
kesian orang yang nak kena cakar tu..
hheh

*cik syu* berkata...

diana : hehe , ta sempat na cakar .. die dh lari dl .. hehe

Cik Rose Cute berkata...

Good Lucky!!!

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...