Buah Hati :)

Panggilan Hodoh Aku Masa Kecil-Kecil

assalamualaikum semua :)


 sungguh penatt hari ni gua bilang sama korang ! na twu knp ?? ok , aku akan bgthu korg ape aktiviti aku hari ni . aku tido pkul 3.03 pagi , sbb aku tgk citer . citer apetah , aku pn dh lupe tajuk die . pastu aku bngun pkul 9.51 pagi . aku bngun awal sbb adik aku kejutkan sambil ckp " kakak , bangunlah ! mama dh bising kat bwh tu ! " . arrghh ! * anak derhaka ni . ampunnn ....


 pastu aku bngun dgn lemah longlai secara zapin lalu bergerak menuju toilet yang mmg dh dikhaskan untuk aku . bukak air , memancor mancor kat muke aku . ufff ! uffhh ! sejuk .. sejuk ... 


 dah mandi , pakai bju wrna kelabu lengan pnjng & seluar jean . trun tgkt bwh & cari cari mak aku . " mama ... mama ... " . xpelah , xde orang sahut . gua tgk tb dl . ta sempat duduk , dh dengar sore datin suruh siram pokok bunga & sapu halaman rumah . yess ! mak aku pembersih orgnyer .


 pastu tgh syok aku menyapu halaman smabil berangan jadi cinderella yang separa cantik , aku terdgr sayup sayup sore minta kung fu aku ! adik aku pggl aku BUNTOT KUALI . yeaahh ! itu ah nama aku mse aku skul rendah . nama yang aku plg benci . 


 aku dl sangat hitam & gelap . budak budak laki aku pggl aku buntot kuali . maluu wehh ! aku bukan cantik pn . skang na pggl aku buntot kuali lagi ?? minta smackdown aku lah an . 



gua tudung hijau & kakak gua tudung biru . dl kami gelap , skang alhamdulillah putih :) * berkat kene ejek kott . hehhe

 itu lah salah satu nama panggilan aku yg paling buruk . 


 malunyerr citer kat korg !


 kbaii !

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

3 ulasan:

KAMIHIDUP berkata...

yeke?

*cik syu* berkata...

ape yg yeke ?

shiema sufian berkata...

alaaaa. kecik lain. besar lain. jom join blog review n contest shiema :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...