Buah Hati :)

Day 6 :)

assalamualaikum semua bebeh :)




sehatkah anda semua wahai blogger blogger ? * menjerit . sehat !!!! * sehat sokmo ! . bagus bagus . itu yg aku na dgr . aku tamo dengar ade sore sore asing ckp ta sehat di belog aku . ok bebeh bebeh ku ? bagus . mcm tu lah ... heheh ! hari ini mcm bese , aku akan teuskan dengan segmen Day menge Day ! hahahaha ! hari ini ialah hari yg ke 6 . mahu twu soalan nyer ?? ta sabor leettuee ... 



3 perangai buruk anda .


 korg na twu ker ?? ta payah lah . malu lah bebeh ! ok ok , aku akan bgthu . tapi , pas aku bgthu ape pangai burok aku . korang sume lak kene wajib komen & bgthu ape pangai buruk korg kat bahagian komen aku . boleh ? kihkuhkihkuh ! korg ngthu satu jer lh . kesian kan kat aku ? kene bgthu smpi 3 ! tape tape , aku an baik .. hahaha . kite teruskan ok ?



 1)  suke pecahkan jerawat kat muke kawan tanpa bertnyer dahulu . sori , aku cepat geram dgn abang jerawat :) .

 2 )  aku tak suke lipat kain & biarkan kain terbio berhari hari kat ats katil * ketika di asrama jer . kalo kt umah , ta sempt aku na tgglkn kain dah kene bebel dgn datin siti raidah * solehah an ?

 3)   aku suke biarkan meja study aku bersepah supaya aku nmpk cerdik & bijaksana . hahaha ! * jujo an ? hehehe .




 aku suke bt mcm ni kat budak laki kelas aku , mesti dorg akan bengang dgn aku . itu dikira pangai buruk jgk ker ?


 itu jer lah . ingat , sape yg bce , korg kene bgthu ok bebeh ? 


 kbaii !

 

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...