Buah Hati :)

June For Love Give-Away

assalamualaikum semua :)



bolee ta aku na senyum sampai 150km sejam ? wahh ! makin lame , makin bnyak aku join GA ni . teruja waa ckp sama luu :) . kalo korang na join mengejoin . boleh lah sepak menyepak kat sini .

 sudaa ? aku akan mulakan entry aku dengan lafaz BISMILLAH  :)


JUNE ? hari yang sangat hepi bagi kami se family . sama mcm mummy blog ni jgk . setiap tahun kami akan sambut ! anak buah aku lahir 18 june 2005 , mak aku 22 jun 1958 & last skali adik aku 11 june 1995 . sume bulan june . best ann ? sambut bezday skaligus & buat besar besaran . seronok tau ! saya harap family sye & family mummy akan bertambah tambah rezeki & sentiasa dirahmati tuhan . kepada adik ahmad naveed ali danial , " jadi anak yang baik ok :) " .

saya tag sume orang yang baca blog saya :)


 kbaii :)


✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

2 ulasan:

Mama Naveed berkata...

Thanks for joining.. Ur mom's birthday same ngan saye la.. :)

*cik syu* berkata...

welcome sis :) . hehhe , yeke ?? hahha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...