Buah Hati :)

Lihat Lihat Kemudian I Love U




bila korg tengok gambar kat ats ni , adakah anda penah mengalaminya ? aicecece ! tipu bebenor ler ta pnah . benda ni selalu terjadi time korg skul menengah @ skul rendah . betoii ta ? eleh eleh eleh . tamo ngaku ler tu . aku pn penah buat mcm ni jugak . berangan kot konon nyer jadi kegilaan malahan dambaan jejaka ta seberapa nak jejaka lah an , aku ngaku ok . korg still tamo ngaku an ? xpe xpe . 



 geng geng pmpuan ni lah yang selalu buat mcm ni . lelaki aku ta pasti * aicecece , tamo ngaku jgk . bila nampak student baru masuk , mula lah yang group kipas mengipas sampai bil naik melabung , melongok tengok budak baru sambil gosip gosip . " wei , tgk tu . die dr td pandng aku . malu malu malu ! " . padahal org laki tu tgk apesal muka ko pelik sgt . 



yeaahh ! aku ngaku , kdg kdg pmpuan ade sifat cepat perasan . hey ! sikap ini pun bagus tau untuk diri kita , tapi , jangan melampau . sikap memuji diri pn bagus jgk . yela , sape lagi yang na puji kan ? bek kita puji diri sendri . lumrah budak budak skul mule naik hormon :)


 dan aku yakin , mesti ade adik adik bwh kita msih ade yang bersikap " aku lah paling comel kat dunia ni ! " . itu perkara biasa . yer dak ?? asalkan ta ggu orang lain .


 aku na tnyerlh adik sepupu aku , die ade perasan mcm tu ta :) .




terigt time becinta dgn pakwe skul rendah . kalo dating , malu smpi berhasrat na simpan cengkerang sbb malu sgtt na tgk muke . kalo bertembung , mesti lari msuk tandas . kahkahkahkah !




kbaii !

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

9 ulasan:

Syazwan Che Deraman berkata...

hehehe
pompuan ada sifat cepat perasan?
hehe..
nice info ;)

*cik syu* berkata...

syazwan : hehe , perasan yang boleh dikawal . tq dear :)

Syazwan Che Deraman berkata...

ouh..
ok lah kalo dapat dikawal..
heheh..
btw,
welcome ;)

Syazwan Che Deraman berkata...

hehe
tah balas komen u.

Syazwan Che Deraman berkata...

alhamdullah.
boleh la kalo nak compare ngan engineering..hehe.sebelum nie blaja engineering.tapi kuar awal.tak minat.
piloting nie challenging.

Unknown berkata...

wah..
sekolah rendah pun ada pakwe ye??
heheh

qaseh tia berkata...

kita dulu darjah 6 dh bercouple..wahhh terbocor rahsia.. huhuhu

KAMIHIDUP berkata...

tak pernah alami, sedih. :(

*cik syu* berkata...

syazwan : xpe xpe , skang dh dpt pilot , bt yang terbaik :) .

diana : hehhe , minat minat mcm tu jer .

puan tia : hehhe , kantoi ... xpe xpe , sye nie lg lh .. drjah 4 dh pndi dh . hehe .

KAMIHIDUP : aloolololo .. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...