Buah Hati :)

" Ninie Azriena 1st GiveAway : Kau Muzik Di Hatiku "



assalamualaikum semua :)
 
 
 apa kabor ? dh lme kite ta bertegur sapa an ? yela , dh lme ciksyura kita ni ta update entryentry baru lag an ? lorr , windu ker ? await ta bgthu ? aicecece ! bajet glamor kau . hahaha .
 
 
 yeaah ! aku dh ade di kelantan skang ni . yela , dh na msuk sem baru an . so, dh mule kene study smpi mata hitam jadi biru  ;) .  haa , aku tgh duk lalu lalang kat tenet ni , aku pun terserempaklah dgn GA ni , dh lama juga aku ta join GA ni . so, time to menceburkan diri kembali .
 
 
 syaratsyarat die ok jer . kalo korg na join , sepak terajang kat SINI .
 
 
 saya memilih lagu :
 
 

 
saya pilih lagu ini kerana :

- lagu tema sye dgn encik tunang .
-encik tunang ckp die akan sentiasa jaga sye tak kira di mana saya berada , jauh @ dekat .
 -bila encik tunang kol sye , die akan ckp " abg tgh dgr lagu kita " . dgn excitednyer sye pn nyanyi skali .




 teruja ta ?? teruja ta ?? takkkk ? ok fineee .



saya tag sume org yang bce blog sye ni :)


kbaii !

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

2 ulasan:

ninie_azriena berkata...

sweetnyer dgn encik tunang tue :)

p/s: tanks sudi join GA ninie yer

*cik syu* berkata...

tq dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...