Buah Hati :)

Day 2 :)

assalamualaikum bebeh bebeh :)




haiii ! wooohhh ! penatnyer hari nii . baru lah selesai sume benda yang patot di selesaikan before lahir lagi * nampok bebenor nipunyer .. bermarathon dftr itu ini , naik kuda g jmpe lecturer * pemalas beb . akhirnya selesai sudaa semuanya . yeahh bebeh ! skang aku baring atas katil & melihat tugasan yang blog bagi kat aku * mane bebeh pnyer spek yer ?


haa ! Day 2 pulak . hehehe . soalannyer " movie yang paling best pernah anda tonton " . alahaiii , sekemanyerr ayat tuu . aku actually sume citer aku suke +gosip pakwe baru , aku mmg arif bab bab ni . sume terserah kat aku . ok ! aku twu korg tamo dengar an ?


movie yang aku rse paling best ialah movie yang berkaitan dengan hati aku . hahahah ! ta faham ?? mcm ni .. ape yang hati aku tibe tibe menari dangdut , haaa ... yang itu lah aku suke . kalo aku ta suke , hati aku menari .... ta twu ! hehe . aku sbnrnyer suke citer aksi . citer cinta cinta aku ta suke . terlalu KEPEREMPUANAN sgt . bukan malu jadi pompuan . cume perempuan sgt . yang itu jer lh aku leh ckp . hehe .



citer kung fu , citer fantasi fantasi ... haaa , yang tu jer aku suke . yang len aku ta pandg . mcm aku ta pandg lelaki hensem ! hahahha . mati lah aku dtg anon anon ang . hehe . gurau jer bebeh :) . 




aku sukee giler citer ni ! citer citer mcm nie lah buat hati aku berzapin lagu 2pm .


 kbaii !

✿Suka ? Cuba Like sekali ! Follow sekali okey !✿

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...